dinsdag 8 november 2011

nespresso

Ja ik ben om.... na een weekeinde bij mijn lief waar ik genoten heb van de enige echte nespresso koffie.. ben ik om, bij thuiskomst zondag meteen het net op en zoeken en vergelijken en ja... daar stond hij  een nespresso van krups voor weinig geld.. dus die heb ik besteld..  en toen kwam het geweldige, een ontdekking die ik even was vergeten.. als je een nespressoapparaat koopt dan heb je meteen een extra dilemma want.. ja de cups kun je alleen bestellen via internet op een onmogelijke en onduidelijke site... en dus na veel getob eindelijk alles klaar en ik druk op bestellen en wat de hek... weg alles de site is uit de lucht en probeer het maar opnieuw... kortom ik ben ongeveer 2 uur bezig geweest met het bestellen van de cups.. en die zijn inmiddels bij mij in huis... nu nog het apparaat.. maar dat komt vanavond
dus ik zit rond 21.00 met mijn benen in een bak heet water (het bad) met op het randje van het bad een heerlijk kopje nespresso.... te genieten van de rust van het leven en zeker van het gevoel dat mijn hart bewoond is...
heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten