dinsdag 16 juli 2019

The black box....

twee hele dierbare collega's, ik ben gek op ze , we klieren altijd heel wat met elkaar en hebben dan ook de dikste lol samen. dus ik geniet altijd enorm

Als verrassing kreeg ik ineens van hun een tasje met allemaal zwarte dingen..  met als opdracht.. doe er iets mee en we denken dat je creatief genoeg bent om er iets mee te doen.. en maak er wat van.. en van elk ding willen we een foto wat je er mee gedaan hebt.

Kortom het was geen cadeau. maar een opdracht.. maar ik vind hem leuk

de inhoud was zeer creatief... dus mijn brein werkt al op volle toeren..
wat er in zat:
glow in de dark fluitjes
een zwart kaarsje
een lampion
zwart doosje met wierrook
decoratiezand
dropstaaf
doosje met dranksnoepjes
in een prachtig tasje

Dus toen ik thuis kwam heb ik meteen een app groep gemaakt met de naam Black box, vandaar de naam van dit blogje en meteen de eerste foto gemaakt. ik zat het meeste met dat decoratie zand.. maar de oplossing lag erg voor de hand



Ik beloof niet dat ik per item iets zal schrijven hierover maar geloof me ik zal ze versteld doen staan. zo creatief dat ze er heel verbaasd van zullen zijn... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten