maandag 22 juli 2019

rommel de rommel.....

een dagje voor vertrek is er toch altijd nog veel te doen. van die losse eindjes die nog even afgemaakt moeten worden.. 

Gisteren na de cross al een beginnetje gemaakt, dat ging prima om eerlijk te zijn..  het huis is bijna aankant.. 

De cross was heftig, het leken leuke oefeningen maar de gevolgen zijn rampzalig.. de pijn in mijn schouders.. afschuwelijk gewoon.. maar goed daar kan je weinig tegen doen natuurlijk..   dat heet spierpijn

Vanochtend eerst begonnen met het afkijken van de aflevering van Killing Eve, zon mooie serie en super spannend, daarna Zoo seizoen 2 bekeken ook zo mooi en leuk, mijn lijst van de tv van de opgenomen programma's is nu ook leeg voor de vakantie.. kan ik als ik terug kom me weer storten op Netflx..


Natuurlijk nog de laatste dingen gedaan in huis. zoals toch de woonkamer even afgemaakt, de kasten in de keuken ook, en dweilen... Daarna broodjes gehaald bij de Lidle om deze mee te nemen in het vliegtuig maar ook voor de eerste lunch, leek me handig

De koffer gewogen en gelukkig valt het mee op mijn weegschaaltje maar 13 kilo, dus dat zal op Schiphol wel weer 15 zijn.. dat is meestal zo namelijk 


Moest ook mijn bloeddruk weer laten meten.. een 3 punts meting. en dat werkt.. ik ben dank zij de verloren kilo;s maar ook dat ik al mijn spanningen heb leren kanaliseren ontzettend gezakt, ik heb nu een heerlijke redelijk normale bloeddruk..  dus als dit een jaar stabiel blijft dan... maar we doen stapje voor stapje

Kortom niets staat me in de weg om extra te genieten van mijn reis naar mijn stad.. de Stad der Steden..

Het hele huis gedweild, is niet mijn hobby en zal het ook nooit worden, dat is op zeker, maar het is wel handig om het te doen, dan is het klaar en afgerond.. dat geeft ook weer rust.. nog even gelegen, in voren slapen.. en daarna toch maar echt aan de gang met de kb les.. want ik merk dat ik het heerlijk vind om te sporten, om dood te gaan en dat het zo lekker gaat, ondanks het warme weer..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten