donderdag 18 juli 2019

Locatieuitje




Bij het locatie uitje gingen we dit keer de Boer op, er was een divers programma opgesteld, waarbij je kon kiezen wat je wilde doen.

Ik had me ingeschreven voor de poldersport, vind ik altijd erg leuk, tenslotte had ik de mud- masters gemist, kon dit dan nu goed en leuk goedmaken.. Toch besloten, omdat ik merkte dat ik  best heel moe was, het beter was om iets anders te gaan doen, Dus koos ik voor Steppen....

Daarmee kreeg je een step, en kon je gewoon steppen, 5 of 10 kilometer. We waren met een hele grote groep, dus wij besloten om gewoon maar het eenvoudige rondje te doen, dus rechts, rechts, rechts.. klaar.. Halverwege, hoe heerlijk, hebben we een ijsje gegeten, wat heerlijk was, daarna waren naar ons zin te snel bij de boerderij terug, dus besloten we met de hele groep om nog een stukje verder te steppen. We deden dit en het was heerlijk om te doen, het is tegenstelling tot fietsen veel leuker, je beweegt je hele lijf mee, je zweet als een otter en je geniet van de buitenlucht.

Je legt binnen de kortste keren 10 kilometer af, en het is totaal niet vermoeiend..

Ik ben om, ik overweeg zelfs om een step te kopen om in de betere dagen ermee naar school te gaan, je kan gewoon je tas op je rug en je kan als een malle rijden.. heerlijk.. en het gaat best snel..
Je werkt aan je conditie en tevens werk je aan je core etc..

Maar goed ik denk er over na.. maar wie weet ga ik om. omdat ik het best wel gaaf vind om te doen en ik toch niet kan rollerskaten of skate boarden.. allemaal geprobeerd maar ik kan dat niet.. ik val om... heel erg om.

Na onze lange tocht terug op de boerderij zat er een collega die door zijn knie was gegaan, ik dacht meteen dat is de reden waarom ik dit niet heb gedaan, niet wilde doen.. omdat ik wist dat dit kon gebeuren en ik heb nog teveel leuke dingen om te gaan doen.. dus nee ik doe het niet..

Als afsluiting was er een prima verzorgde maaltijd, een pasta salade, friet met snack.. echt eten om te wennen aan de vakantie.. dus ik ben klaar..

Het schooljaar is klaar, is afgesloten en het is prima zo.. het was dit keer een heftig jaar en ook een zwaar jaar.. maar het is gelukt. nog 1 jaar voordat we de nieuwbouw in kunnen..  een zwaar jaar staat voor de deur... maar daarover later meer

eerst vakantie 6 weken hoofd leegmaken en 6 weken aan niets denken dan alleen maar aan genieten en uitslapen en mooie vakantiedagen.. heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten