zaterdag 17 maart 2012

toen....

1985
Ach soms is het leuk om wat te grasduinen in je oude doos met foto's
Ik moet altijd denken aan het prachtige lied van Jenny Arean over Foto's die met je mee sterven als jij sterft. De mensen op de fotos gaan ook dood als jij er niet meer bent.. omdat niemand nog over ze praat. Hoe vaak zie je niet fotos liggen op een rommelmarkt of op het Waterlooplein in een doos waar je kan zoeken en soms zie je een foto van iemand die je raakt en waarvan je denkt wie is dit toch... maar goed daar gaat het nu niet om. Ik dacht omdat vriend Frans vaak ook een toen en nu in zijn blogjes verwerkt dacht ik laat ik dat ook een keer doen. Een toen en nu foto... deze foto die hier staat is gemaakt in 1985 voor mijn paspoort. en ik moet zeggen, al zie je hem niet echt, ik heb er ook een snor staan onder mijn neus..
het is trouwens een dierbare foto voor mij , dit is in de periode voordat ik uit de kast kwam dus een verlegen vooral niet willen opvallende jongen.. die heel erg terug getrokken was.
Later veranderde er een hoop en kwam er veel voor terug.. en dat kan je zien op de onderstaande foto
dus dit is een toen en nu van mijzelf
2011

1 opmerking: