dinsdag 13 maart 2012

538- war child en een super box

ongemerkt kom zon dag binnen sluipen.. en het is een bijzondere dag.. je weet dat het gaat komen maar toch als je je bed uitstapt, met je voetjes op het laminaat.. koud omdat de onderburen niet stoken... gromm.... loop je de dinsdag binnen. Je komt binnen in je school en nog steeds niets aan de hand totdat je begint... de dag opent zich met een giga box in mijn lokaal.... een leerling heeft een super boxen set gemaakt, waar ik mijn mobiele telefoon of laptop met muziek op kan aansluiten en dan kan ik zo aan de gang met muziek afspelen buiten en overal waar ik wil... dat is erg gaaf al zeg ik het zelf.. hij heeft er een accu in gemaakt en er zit ook een knopje op aan de achterkant waarmee ik hem aan kan zetten of uit kan zetten.. het is geweldig gewoon hoe ze dat doen en ik ben er blij mee.
de box
het knopje


Verder werd er vandaag op mijn deur geklopt door de leerlingen van de ISK en die hielden een actie om geld in te zamelen voor War Child omdat ze het belangrijk vonden dat dit gebeurde ook omdat ze vinden dat er een eind moet komen aan de oorlog, en dat is natuurlijk terecht,. ze komen uit die gebieden tenslotte.. dus ik vond dat geweldig dat ze dit doen. Ze zijn de hele dag heel druk geweest hiermee en hebben dus meer dan 500 euro opgehaald en dat mochten ze ook nog op de radio bekend maken.. en dat is prachtig, en het maakt mij weer zo trots op onze kinderen.. heerlijk weer. Hoe groot een klas kan zijn met leerlingen die uit alle landen komen en dan zich inzetten voor iedereen... heerlijk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten