donderdag 8 maart 2012

Barcelona hier komen we

Vanavond met vriendin Kitty de reis geboekt voor de zomer, we wilden naar Barcelona, we hadden beiden dezelfde ervaring, Barcelona wel gezien maar niet gevoelt.. we hebben gelopen door de stad in een dag maar echt Barca gevoel niet gevoeld. Dus hebben we besloten dat we samen maar moesten gaan in de zomer. We hebben een hotel geboekt, en al moet ik bekennen nu ik het plaatje van het hotel zie, ik het niet echt een goed beeld vind maar toch.. de kamers zien er prachtig uit en volgens mij zitten we goed. Vlak bij de Ramblas en vlak bij het strand en dus kunnen we veel zien en genieten van de stad. Ik heb nu al zin om weer die man te zien die hangt te drogen aan de kerk daar. Te genieten van de tuin van Gaudi en alles wat er nog meer is. Gewoon lekker genieten en dwalen door de stad. Mijn zomervakantie is eigenlijk helemaal vol geboekt.. eerst naar de stad waar ik zo graag ben Berlijn met vriendin Susan, daarna naar Barcelona met vriendin Kitty, daarna met vriend Frans naar Batavia stad, en uiteindelijk met vriendin Heleen en vriend Ayaz naar Roden en Groningen.. heerlijk mijn vakantie zit vol en ik heb er zin in,.

1 opmerking:

  1. Geweldig en leuk alle plannen ik ga volgende maand al naar Barcelona (Géén Barca, vind ik zo'n lelijke afkorting)

    BeantwoordenVerwijderen