vrijdag 16 maart 2012

Sketch-a-Graph

Ooit lang geleden gezien op de tv, en altijd als kind dat willen hebben maar nooit gekocht.. en toch ergens bleef dat knagen dat ding dat zo veel beloofde dat ik hem wilde hebben hoe dan ook koste wat het koste... maar ja mijn ouders waren het er niet mee eens want het was onzin.Je kon er toch niets mee.... maar ergens bleef het verlangen knagen tot nu toe. op een van mijn vele dwaaltochten door de kringloopwinkel in de buurt, waar ik de meest bijzondere en leuke dingen kan vinden liep ik ineens tegen hem aan.. een jongensdroom kwam uit.. ik zag hem, en heb niet eens naar de prijs gekeken.. maar heb hem gekocht.. de Sketch -a-graph, en ik ben blij ermee. Ik heb hem nog in een orginele verpakking en dat is zo wie zo al gaaf. maar nu nog uitproberen, dat heb ik nog niet gedaan. maar ik durft ook niet zo goed want ben zo bang dat ik er niets mee kan en dat ik ineens nog steeds niet te kunnen tekeken.. dus ik laat hem nog maar even in zijn doosje liggen.. en bedenk  me wat ik er mee wil doen..
maar ik ben er wel erg blij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten