dinsdag 20 maart 2012

inpakken en uitpakken op het leerpark

Vandaag was het de dag waar veel leerlingen naar uit hebben gekeken van  het derde leerjaar... de CKV-dag. Het oude jasje van de CKV was niet meer erg passend dus moest er iets nieuws worden gedaan en het is leuk. De leerlingen gingen eerst naar het theater van alphen waar ze zich gingen inpakken in crepepapieren kleren en zo gingen ze de straat op met voor ze een steelband. Ik hou zo van dit soort muziek en vind het toch leuk altijd om dit te horen heerlijk.. De groep kwam uiteindelijk aan bij de school waar ze meteen door vele eerste en tweede jaars werden ontvangen. De leerlingen mochten daarna zich van al het papier ontdoen en konden ze naar de workshops om die te volgen. Helaas ben ik een docent onderbouw maar moet zeggen dat ik de sfeer in de school erg goed en leuk vond. Je zag een hoop leerlingen veel dingen doen en genieten van alles wat er gaande was en is. Hieronder staat een link waarop de laatste updates staan van de ckvdag op mijn school.. en ik ben wederom trots op onze school we pakken in  we pakken uit en ondertussen pakken we mooi heel alphen in....
https://www.facebook.com/CKVLeerpark



Geen opmerkingen:

Een reactie posten