zaterdag 10 maart 2012

connexion (lotus)

Deze ochtend kon ik mezelf wel weer vervloeken.. ik ben ook zo dom af en toe. Na een zware week had ik afgesproken om te lotussen bij een examen in Den Haag. Dat leek met wel leuk, met al die aanstaande buschaufeurs.... en ja hoor dan pas komt de tijd... 8.15 er zijn.. dus ik om 6.45 uit mijn bed gerold op mijn vrije zaterdag.... en dat is heftig en vermoeiend, zeker omdat het dan toch echt nog wel donker is en blijft... dus bijkomen met koffie, wat water en een douche en dan maar in de auto naar Den Haag, en ik moet zeggen dat is goed te doen zo vroeg er was geen kip op de weg.. dus ik kon met gemak rijden en op tijd aan komen bij de opleidingskantine van Connexion.... Gelukkig was mij goed uitgelegd hoe ik moest rijden en meteen na de pomp links anders had ik het beslist voorbij gereden en dus te laat aan gekomen. Nu dus niet, nu zelfs te vroeg. Even lekker rond gekeken, wat dingen geregeld die ik moest doen voor mezelf en dan naar binnen met mijn lotusmaatje Sandra, maar dat is niet eenvoudig, wij een deur in, en dat gaat niet, die is dicht, dus wij drukken op de bel.. wel zo handig toch.. en nadat we hadden gedrukt horen we een man roepen doe de deur maar open we bleken op de bel te hebben gedrukt die een heel tekst opdreunt en we hebben aangebeld bij het kantoor wat allang open is en waar mensen zitten die ons zien.. we kregen de tip om meteen maar voor het gebouw langs te gaan naar de kantine waar het ehbo examen afgenomen gaat worden. Dus dat was geen punt leek me. Het examen zou tot 12.15 duren maar helaas, kregen we te horen dat in plaats van de toegestane 12 cursisten ineens 15 cursisten examen moetsten doen.. dus dat is balen want meteen viel mijn hele zaterdagplanning in de soep.. ik had bedacht 12. 15 klaar snel naar alphen om nog even wat te sporten en dan lekker naar huis een paar bossen bloemen kopen en dan lekker thuis in bad of bed. of allebei  maar helaas dat ging dus niet door Van de 15 cursisten kwam er 1 niet opdagen en zijn er 4 gezakt dus een prima score dat scheelde een hoop. Na het lotussen ben ik even langs de ikea gegaan om toch weer iets te kopen wat ik niet nodig heb.. een geweldige bonsai vicus en een lack tafeltje omdat ik die nog niet had voor een vergeten hoekje, dus dat is nu ook opgelost..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten