maandag 5 maart 2012

hoofdwond en gebroken sleutelbeen...zo heb je altijd wat

Ja zo heb je niets en dan ineens heb je een hoofdwond en een gebroken sleutelbeen. Je doet gewoon niks je loopt wat rond, je struikeld en raakt met je hoofd de rand van de tafel en je wilt het opvangen met je hand en knal je sleutelbeen breekt..... zomaar.... in het echt dan. Bij mijn avond lotussen, is dit een senario die we bedenken en moeten spelen en grimeren. Mijn groepje beginners train ik momenteel op het maken van wonden voor het examen dat ik ze volgend jaar wil laten doen.. en vandaag stond op het programma een hoofdwond met een gesloten sleutelbeen gebroken. Het op kleur maken van het materiaal, in dit geval brooddeeg, is lastig, maar het werkt en went, daarna het aanbrengen op je hoofd is een hele klus altijd maar het werkt wel en het lukt ze wel. Ik moet zeggen dat ik het goed vind wat ze vanavond deden. De kleur was niet altijd even goed van de cursisten maar de wonden waren prachtig. Tevens het acteren ging lekker. Ik merk dat we met elkaar het leuk hebben en dat we hard werken en dat we veel maken en doen. De sfeer is goed. Ik heb weer een avond genoten met mijn cursisten en dat is wederom heerlijk natuurlijk.
Verder was mijn dagje vandaag heerlijk, ik hoefde een keer niet in te vallen, dus het voordeel was aan mijn kant, ik heb eerst lekker uitgeslapen, daarna ben ik eerst lekker gaan sporten, en heb het hele programma gedraaid, terwijl ik er eigenlijk geen zin in had maar ach als je eenmaal bezig bent is het wel weer erg lekker altijd, en dus werkt het heerlijk. Daarna les gegeven, de groep van top-mavo was er voor het laatst en gingen ook meteen aan de slag met het maken van een filmpje. Ik heb ze nu vrij gelaten maar de volgend keer krijgen ze een opdracht van mij wat ze moeten doen.
kortom deze maandag was weer heerlijk en genieten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten