zondag 18 december 2011

wonderlijke witte wereld

Gek en ook heel bijzonder, ik had gisteravond mijn bed verschoond en aangezien ik de hoop opgeef dat we een witte kerst krijgen heb ik maar een wit dekbed neergelegd om toch een beetje te wennen aan het witte vredige en maagdelijke gevoel.. (okey dat maagdelijk is moeilijk nog in te leven maar ja je kan niet alles hebben toch). Dus het bed is wit en vredig en maagdelijk.. en ik slaap  er in.
Maar goed het was dus helemaal goed naar mijn idee, zo toch inleven naar een witte kerst om op kerstavond nog snel het andere witte bedgoed er op te leggen zodat ik een witte kerst heb.op kerstavond ga ik met vrienden naar het glazen huis in leiden dat dan open gaat vind ik helemaal goud en leuk.. dus ik heb al een uitje..
Toen ik vanmiddag vanuit een zeer zonnig alphen vertrok om op bezoek te gaan bij een vriend in Gouda, ik vond dat ik dat moest doen, ondanks dat Gouda een beetje een nare bijsmaak heeft momenteel, en nee ik ging niet naar die toe.. ik ging naar een vriend die daar ook woont, maar onderweg ineens kom je vanuit een zonnig en schone a n11 ineens in reewijk aan en sta je in de file omdat inderdaad de heel boel glad en onder de sneeuw ligt.dus ja daar gaat je snelheid, de winterbanden deden het prachtig en mooi, dus ik ben al helemaal blij en gelukkig dat dat werkt. Maar ondanks dat nederland op zijn smalst in de file staat bij wat hagel en witte pracht...is het prachtig, ik kon het niet laten om fotos te maken hiervan.... die ik natuurlijk hier ook neerzet
 Prachtig toch dat koning winter het even op deze manier laat weten dat hij er aan komt. Verder vandaag, het bleek ineens koopzondag te zijn heb ik een i-docstation gekocht waarmee ik dus op mijn slaapkamer nu cd's kan draaien die nog leuk zijn ook en die mooi zijn , en tevens de muziek van mijn ipod, en iphone kan draaien. ik heb hem leuk aan de muur gemaakt omdat ik dat wel mooi vond.. alleen toen ik had geboord kreeg ik een vreemd geluid te horen.. maar ik neem aan dat het de doc is.... want hij doet het niet steeds dus laten het goede hopen toch maar. Het is heerlijk om jezelf zo te verwennen met kerst en dat mag ook wel vond ik,. Voor op het balkon heb ik een prachtige lantaarn gekocht met kaarsen maar daarin ook letverlichting gedaan dus eigenlijk is mijn huis nu af en klaar voor de kerst dus nu wachten op de kerstman... of zo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten