zaterdag 31 december 2011

kom maar op 2012

ik ben er helemaal klaar voor en roep ook steeds kom maar op 2012, mij krijg je niet klein dit jaar. Gisteren 2011 afgesloten met een mooi en boeiende middag, met een boeiend persoon, na een hele middag samen kletsen hebben we samen twee wensballonnen op gelaten....  de eerste vloog in de heg.. gevolg bijna de hele flat in de hens. maar ja niet zeuren het idee is gaaf toch en daarna de tweede vanaf mijn balkon aangestoken en laten gaan en het is  prachtig om op die manier een wens te doen en hem te laten gaan. Ik ben om en verkocht hieraan.. ik dacht eerst ik doe niks er mee maar sinds ik de ballonnen heb opgelaten op eerste kerstdag en nu weer ben ik om en ik vind het mooi en boeiend... het is prachtig om ze de lucht in te laten gaan en te genieten van dat het naar boven gaat naar de hemel.. ik krijg er geen genoeg van.  Later op de avond toch nog eentje van mijn balkon laten gaan, maar ja die belande in de sloot.. te vroeg los gelaten helaas. Al heel vroeg heb ik de nodige smsjes verstuurd naar vrienden etc om ze maar ff te laten weten dat ik aan ze dacht en ze een mooi en goed 2012 te wensen omdat ik ook weet uit ervaring dat je het echt niet moet doen om 0.00 uur dan doet iedereen het en kom je er niet door heen. dus ach.. het is dan ook gedaan. Inmiddels toch besloten om naar vrienden te gaan, om daar oud en nieuw uit te zitten en zo het nieuwe jaar te beginnen wat ook zo zijn voordeel heeft vind ik. Ik dacht om gewoon lekker niets te doen en lekker thuis te blijven maar toch ineens de behoefte om te zijn bij anderen.Ik had veel aanbiedingen maar ben toch maar naar vrienden gegaan in de buurt, waarvan ik wist dat ze met een 3 tal waren dus dat is mooi dan ben je niet twee... om het zo maar uit te drukken.Ik heb daar ook met elkaar 4 balonnen op gelaten en het is en blijft een mooie gezicht dat je wens de hemel aanraakt en zo wegvliegt.. prachtig is dit , de serene stilte die ontstaat is heerlijk.
Verder heerlijk genoten van oudejaarsdag en het was prachtig allemaal alles was gewoon goed en mooi.. en ik kan alleen maar zeggen dat dit een mooie dag en avond was. Zeker omdat het met vrienden goed gaat heerlijk.

Ik heb voor mezelf ook besloten dat 2012 mijn jaar gaat worden, met de Harry die ik in 2011 al ontmoet heb en die ik erg leuk ga vinden.. en waar ik zo van geniet dat ik hem maar laat doorgaan in 2012




Geen opmerkingen:

Een reactie posten