woensdag 7 december 2011

trots en geslaagd




Vandaag kwam ik op school aanrijden en zag ineens de de aula van onze school weer helemaal in de kerst is, helemaal versierd met een grote boom, met pakjes eronder helemaal top en mooi.. en ook de sterrenhemel was weer volop aan. ik ben dan zo trots op onze school dat we dit doen voor de kids dat ik alleen maar blij ben. Meteen heb ik ook mijn lokaal maar in de kerstsfeer gemaakt, met lampjes een lichtgevende deurmat en kaarsjes. en natuurlijk de kerststukken om te spelen... zie hiervan ook een foto .. ik moet zo lachen om die gasten altijd als we kerst stukken spelen.
Na het lesgeven snel even naar de sportschool had gelukkig het korte programma, dus meteen daarna door naar het postkantoor, een prachtig pakket naar een vriendin van mij gestuurd met daarin dvd's en een wensballon om op te laten op oudejaars avond..
meteen het nieuwe boek gekocht van patrica cornwelll rode waas, ik lees deze boeken al jaren en al worden ze minder toch steeds weer koop ik ze omdat ik toch nieuwsgierig ben hoe het verhaal verder gaat.. heel bizar eigenlijk.
Daarnaast snel ff naar de karwei, wat zwarte kerststerren gekocht, een boompje voor de slaapkamer, we gaan dit jaar over de top met kerst, en ook wat vogeltjes in de boom, ik heb een vogelhoekje gemaakt en dat is gaaf
Daarna door naar mijn examen voor lotus proffesional als lotus op medisch gebied. ik heb hier een opleiding voro gevolgd en ook gedaan, en examen gehad vanavond en ja hoor met vlag en wimpel geslaagd,dus ik heb er weer een papiertje bij.
heerlijk toch zon dagje met leuke kadootjes van leerlingen die mooie dingen spelen en tevens een examen halen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten