dinsdag 20 december 2011

ijsbaancapriolen

Vandaag met de klassen van junior, de vmbo afdeling wezen schaatsen op het rijnplein. Erg leuk is dat. Ik ben niet van het schaatsen maar vind het wel erg gaaf met die gasten onderweg te zijn en ze bezig te zien op het ijs. Ik heb met grote verbazing gekeken, en als zeg ik dat zelf  prachtige fotos gemaakt van de kids.  fotosite Ik vond het genieten met ze om eerlijk te zijn. Verder deden de kids zulke mooie dingen op het ijs en de sfeer was goed. Na afloop van het schaatsen gingen de leerlingen alles opruimen en zijn we terug gelopen. Heerlijk. Bij terugkomst op school bleken de leerlingen geen les te hebben en had ik dus vrij, ik heb meteen mijn auto gepakt en ben naar de zaak gegaan om mijn bestelde i-pod op te halen,... en dat is een leuk ding heerlijk, ik ga de appel op merk ik... maar hoe was het ook alweer twee stuks fruit elke dag. nou ik heb elke dag wel 4 appels vast die ik aanraak dus met mijn vitamines zit het wel goed.
Na een vage les vandaag naar de tandarts, ik had en bon van croupon en wilde mijn tanden voor een spotprijsje laten bleken.. Lig er in de stoel, en eindelijk mag ik dan. totdat de inspectie komt... en ja hoor nee het kan niet.. u hebt vullingen in uw  tanden en dan bent u een zebra... dus het ging niet door... ik hou wel van zwart en wit maar om nou voor 99 euro je tanden te laten bleken en dan voor 600 euro nieuwe vullingen te laten zetten.. ik ben wel ijdel maar niet zo.. dus ik heb het maar gelaten
het is niet anders.. het leuke is wel dat ik het geld weer terug krijg. maar mijn witte maccleans lach zullen jullie moeten missen.. het is niet anders

Geen opmerkingen:

Een reactie posten