donderdag 29 december 2011

donderdag

Ach geen sneeuw in Nederland en als ik deze foto bekijk dan ben ik stiekem blij. Moet wel bekennen dat ik graag toch wel met de school was weggegaan naar Oostenrijk om maar lekker even er uit te zijn maar dat zit er nu even niet in. Vandaag wel sportief geweest, sinds tijden was ineens mijn  sportmaatje weer eens in de sportschool en dus heb ik heerlijk met hem samen gesport en vreselijk gelachen met elkaar heerlijk is dat gewoon.
Verder de hele dag druk doende met het opruimen van de kerstzooi, en ik hoor steeds meer mensen die dat ook gaan doen vind ik zo gaaf. opgeruimd staat netjes toch zeggen ze altijd
Verder gewoon lekker een dag gehad zoals ik er van hou.
Even langs de media markt om voor mijn i-pad een stander en toetsenbord te kopen en dat is handig heerlijk gewoon.. nu kan ik alsof ik op een computer zit gewoon werken op de i pad.. wat een genot
tevens de laatste deel van de serie one three hil gekocht en kan me er helemaal op verheugen. is zo heerlijk om te zijn en te bekijken.
 lekker in bad geweest , een vreselijk lang en leujk gesprek gehad met een vriend van me
kortom het was weer een zinnige donderdag



Geen opmerkingen:

Een reactie posten