woensdag 28 december 2011

je gaat eruit vandaag..

ik ben hem gewoon zat geworden, ik heb het geprobeerd om het toch vol te houden maar nee het is klaar en over. Vandaag ga ik echt hem eruit zetten, inpakken in een doos, en hup terug in zijn schuur.. Gek is dat toch, ik zet hem op, kan niet wachten  maar hij moet en zal, en dus daar staat hij al in al zijn pracht en praal op 4 december (ja je leest het goed, 4 december) in zijn volle glorie in mijn huis, incluis een prachtige kerstster voor het raam, creatieve (lees het andere blog over meneer meneer) potten met ballen en licht in huis. Helemaal gaaf, maar het is gek na 2 weken denk ik dan al, kan hij er eindelijk uit, mag hij weg aub. kan ik hem inruilen en noem maar op, ik ben het zat. Maar goed ik heb het volgehouden tot na de kerst, wilde wachten tot 31 december maar dat ga ik mezelf niet aandoen hij gaat er vandaag uit
De meeste spullen als kerstkransen, kerster, kersststal etc zijn al in gepakt, staan al in de schuur, en de boom gaat vandaag echt de schuur in, aftuigen die hap en wegruimen.. tot volgend jaar..

De titel van dit stukje is naar aanleiding van een lied van Conny van den Bosch waar ze op een geweldige wijze laat weten dat haar man de deur uit moet.. en ach misschien vind ik daarom de titel ook erg toepasselijk

Conny Vandenbos Je Gaat Eruit
die krokkodilletranen, laat maar schat
we hebben het een jaar gezellig gehad
maar sinds een week of wat ben ik het meer dan zat
ik zag je loeren naar mijn hartsvriendin (dat is niet waar)
intussen weet ik al, je kreeg je zin (dus er is gekletst)
voor mijn part trek je nog vanavond bij d'er in
je gaat eruit vandaag
een beetje actie graag
kom neem je sokken mee
je streptokokken mee
je ouwe rot TV
je blauwe sportcoupe
je flauwe hijg LP
neem al je troep maar mee ...
sorry, sorry ... sorry, sorry
ik heb een jaar geleefd op jouw niveau
en lager kan het niet, dat is toch zo
ik krijg opeens behoefte aan een soort van grote schoonmaak
neem al je schatten mee
je lege kratten mee
denk aan je stinktabak
en pak je joggingpak
Maar pak je weg OK

hier is dat halscollier
dat draag ik nooit meer mee
neem al je troep maar mee ...

ik heb er spijt van (X3) ... eerlijk, je draaft maar door hoor
sorry, sorry ... sorry, sorry

neem al je playboys mee
je vitaminethee
je frisse lapjeskat
je misse grapjes schat
Je nare okselspray
je zware boks-trofee
je rare kruidenthee
neem al die troep maar mee
hier is een laatste kus
maar echt de laatste kus
meteen naar buiten graag
je gaat eruit vandaag
la la la la la
vertrekken, je kunt vertrekken
vertrekken, je kunt vertrekken
verrekken, je kunt verrekken
ik trap je de trap af ... VIESPEUK
sorry, ik zeg toch dat het me spijt
sorry, nogmaals sorry
vertrekken, je kunt vertrekken
vertrekken, je kunt vertrekken

1 opmerking: