zondag 4 december 2011

hoor wie klopt daar kinderen




vandaag met vrienden en mijn twee petekinderen sinterklaas gevierd. Twee hele grote zakken met kadootjes werden gebracht door Sint en twee pieten. De sint was als een oude bekende voor mij,voor mijn gevoel spreek ik die man bijna dagelijks maar het is een vermoeden denk ik.
Het was erg gaaf, om hem in huis te hebben, mijn twee petekinderen waren helemaal stil en vol bewondering keken ze naar deze man. Ze vonden hem gewoon gaaf en leuk.. dus ja hij was leuk. Ik moet ook toegeven dat ik de Sint erg leuk vond, hij was prachtig oud geschminkt en zijn vergeelde baard en haar was passend voor de oude man.
Verder nadat de Sint was vertrokken naar de volgende kinderen werden de kadootjes uitgepakt. Het was heerlijk want ik kreeg een ledklemlampje, een kersbal met diverse kleuren licht, een decemberadvens kraslot een prachtige houder voro mijn cups een velletje om mijn i-pad krasvrij te houden en tevens een doos met 150 waxines heerlijk
Na het feest heerlijk zitten te eten met elkaar en wat stoeien met de kids en daarna lekker bijkomen in een huis waar ik me altijd thuis voel heerlijk
kort gezeg hoor wie klopt daar kinderen, werd uiteindelijk het klopt op alle vlakken voor mij ... ik ben weer rustig ik ben weer thuis

(deze ochtend begon al geweldig leuk in de sportschool waar ik met een collega aan het sporten ben geslagen, hij was wat laat maar ook daar raak je aan gewend. maar heerlijk bijgepraat en vreselijk gelachen tijdens de oefeningen.... soms zijn dagen leuker dan je denkt.. heerlijk zo krijg je zomaar ineens kadootjes)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten