vrijdag 16 december 2011

kerstkaart 2010



Kleine stapjes

met hele kleine stapjes
steeds iets meer vooruit
langzaam kom ik er wel
zwetend, vloekend, tierend,
lachend, huilend
ik worstel door
om zo met kleine stapjes
verder te gaan
met in mijn achterhoofd het besef
dat als ik stil was blijven staan
ik nooit verder was gekomen
maar door met kleine stapjes
te beginnen
ben ik uiteindelijk toch bij jou
terecht gekomen.
2011

een nieuw jaar
met nieuwe sprongen
uitdagingen om aan te gaan
nieuwe mogelijkheden
nieuwe kansen
springen van geluk
laat ons daarom in 2011
springen als nooit te voren
om zo over al  ons geluk te tonen

Maak een mooie kerst
En  een goede sprong
aan het begin van 2011






Lopen naar het licht

Stevig lopen
Snelle pas
Ik zal het licht halen
Ik zal er zijn
Na eindeloos lang lopen
Zijn mijn schoenen
Bijna versleten
Zijn mijn schoenen aan
Hun eind
Ik heb ze maar aan het licht gehangen
Zodat ik niet meer
Naar het licht hoef te lopen
Maar er altijd bij zal zijn.
 

Nieuwe bundel te bestellen via de site van de uitgeverij zie mijn website www.flarden.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten