dinsdag 27 december 2011

ik ben om




Was ik in het begin nogal wat sceptisch over een hele goedkopen kledingwinkel in Hoofdorp.. vandaag na het sporten, waar ik vreselijk heb gelachen met een oud leerling en een trainer daar, het is en blijft gezellig daar altijd. Had ik bedacht om maar eens bij de deze action winkel in kleren  te gaan kijken in Hoofdorp.. Nou erheen rijden viel me erg mee, vooral als je gewoon het bordje centrum volgt als je in hoofdorp bent dan komt er vanzelf een bordje met parkeergarage primark... en die volg je dan.. en ineens sta je zomaar in het centrum van hoofdorp en kun je naar deze winkel.
Ik er dus heen, en ik was nogal sceptisch want het is een zaak dat tussen de echte winkels zit, en zeker kleding winkels die erg veel in de melk te brokkelen hebben .
Eigenlijk wel gek als je bedenkt dat dit wel kan maar de Aldi in de ridderhof in alphen maar op zich laat wachten, terwijl de hoogvliet , de ah, de c1000 er al zitten. Dit klinkt erg veel na bewust de aldi proberen buiten de deur te houden.... maar goed daar gaat het niet om.
Ik dus deze winkel  in en meteen door naar de afdeling mannen, mijn mond viel open, ik was meteen totaal om, zoveel kleren en nog leuke dingen ook, en okey wel veel in de maat van anorexia mensjes maar het kan ook zijn dat de grotere maten weg waren. Ik had ook het idee dat de kleding daar waarschijnlijk ouderwets zouden zijn, of het net niet zijn maar zelfs dat niet.. prima spul, mooi spul en nog goedkoop ook. Dus ik heb mijn slag geslagen daar, ik heb daar 2 paar schoenen gekocht, eentje echt leer en een paar soort gympen voor 24 euro samen. Een moderne kolsjaal voor 6 euro, een geweldige basketbaljas/vest voor 9 euro en een gymbroek voor 3 euro, een geweldig gestreepte pyama voor mijn lotuswerk in het ziekenhuid...... dus ik kan de winter weer door zou je zo denken.
Ben natuurlijk wel ff de H&M in gegaan op de mannen afdeling gekeken en wederom geslaagd met leuke dingen.. dus ik had een shop middag
Maar ik kan een ieder aan raden om een keer naar deze winkel  te gaan, het is goed, ook het kassa systeem is uniek, en het werkt ook nog dus dat is ideaal.. en het mooiste vond ik nog wel, dat ik maar 2,40 kwijt was voor het parkeren in de garage met lift.... dus kortom ik ben om.. totaal om
Psje ik kan de naam van deze winkel niet noemen hier dat lukt niet maar ik zal het op een leuke manier duidelijk maken
lees het onderstaande en pak de vetgedrukte letters en dan weet je welke winkel ik bedoel.

gedachtensprong

Pas geleden
Raakte
ik mijn
mooiste
armband kwijt
raar is dat
kan hem nu nooit meer dragen
totdat ik hem weer eens vind

2 opmerkingen: