maandag 12 december 2011

beetje sfeer

Gisteren eerst al een enorme pluim gehad van een vriend van mij over mijn functioneren als docent, en vandaag was  het gewoon een lekkere dag. De leerlingen altijd blij om ze te zien en met ze te praten heerlijk. Was vroeg op om lekker te sporten en lekker te genieten van de dag. Heerlijk gewerkt, zeker met de gastleerlingen. Mijn eigen groepen waren druk vandaag, ik heb regelmatig ff mijn kop in de kast gestoken en gedaan alsof ik het niet zag of hoorde, dat werkt soms beter. Mijn lokaal had ik deze ochtend al heel vroeg in de kerstsfeer gemaakt, met overal lichthoeken en sferen zodat het gewoon leujk is als leerlingen binnenkomen. Na een lange middag vergaderen over cijfers  ben ik eindelijk thuis gekomen, Snel even eten en in bad om vanavond een lang verwachte en al heel lang afgesproken massage te ondergaan.. ik zie er helemaal naar uit wil dat al zo lang maar ja zijn zo moeilijk te vinden
Dus morgen zal ik wel totaal en helemaal ontspannen zijn... heerlijk
vandaar dit plaatje met de boedha in het licht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten