zaterdag 24 december 2011

serieus request leiden

Vanavond op kerstavond ben ik met vrienden naar Leiden gegaan, om 17.15 in de auto met elkaar en dan lekker gaan en maar zien. Heerlijk is het toch als je dan ineens in leiden bent. Eet bij Julias, een aanrader, is een tentje dat pasta etc maakt als een soort van mac donald heerlijk, en ook zo vullend. Daarna naar de beestenmarkt, bij de molen en daar is het feest dan, na optredens van  Guus, ik heb helaas dat gemist, een band die geen indruk maakte, maar daarna Racoon en uiteindelijk Armin van Buren wat heerlijk was en lekkere muziek, Kwamen om kwart voor 10 de dj naar buiten, en werden naar het erepodium gebracht. Daar werd dan het totale bedrag getoond wat er was op gehaald en het was veel bijna 89 miljoen.. heerlijk toch hoe een klein land zo groot kan zijn. ik moet zeggen, het zal wel aan de kerstperiode liggen of aan iets anders maar ik had weer een brok in mijn keel, en toen het vuurwerk los ging was het helemaal raak.. toen kon ik nog meer huilen.. vreselijk word sentimenteel. Terug naar huis was ook gaaf lekker kleppen met elkaar onderweg en dan thuis komen nog snel ff de boom aan en dan lekker naar bed
Dit was nou echt een kerstavond waar ik nog lang over na ga denken om dat hij zo mooi was en zo bijzonder.. heerlijk



Geen opmerkingen:

Een reactie posten