vrijdag 16 december 2011

wederom meer dan trots op mijn school

Voor het kerstgala van de onderbouw vanavond een levende kersstal op het Groene Hart Leerpark.

Ze hebben het erg goed geheim gehouden maar ineens is het er, nadat de hele school helemaal in de kerstsfeer is gezet dan ineens staat er een levende kerststal bij mij op school, geweldig is dat toch
vanavond hebben we onderbouwfeest op school en daarbij ga ik natuurlijk als drama docent over de top met verkleden, vind ik heerlijk, ik ga dat nog niet vertellen maar ik denk dat het wel zal aanslaan bij de kids. In totaal 3 keer een verkleed partij.... grom maar het went en is zo leuk om te doen dit.

Verder zouden we deze ochtend met de isk leerlingen gaan schaatsen, maar helaas ging dat mis omdat ineens bleek dat het regende dus dat ging niet door. Balen dat zeker maar goed we hebben daarna gewoon lekker les gedraaid en hebben er erg van genoten ook hoor.. heerlijk.

Kortom mijn dagje was weer mooi en het is weer geweldig en ach een dagje is pas mooi als je het wilt zien toch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten