zondag 3 december 2023

Verhaal van de gesloopte kast...

 

Nou het grote project gaat verder..... de kast uit elkaar halen die er staat.. Heb al dagen lopen puzzelen hoe ik nou toch die schuifdeuren uit mijn kast kan halen.. ik had geen idee. Tips van vrienden, van mede sporters etc, van je moet eerst de onderkant optillen dan kun je hem er zo uittillen etc, werkten niet..

Dus ik denken, denken, denken totdat ik ineens bedacht,... hoe zit die rails eigenlijk in de kast.. toen ik eens goed keek, zag ik dat er schroefjes zaten dat zou dus betekenen dat de rails los kan  en dat ik dan waarschijnlijk de deuren met grof geweld uit de kast kan halen...

Dus zo gedacht zo gedaan, aan het werk met mijn nieuwe schroefmachine en het ging als een trein.. ik had ze zo los.. heerlijk, dus toen begon het grote losbreken van de deuren, ze zijn uit verschillende onderdelen opgebouwd en moeten dus ook op die manier weer los worden gemaakt, dat ging ook wonderbaarlijk goed om eerlijk te zijn.. het werk vlotte behoorlijk... dus ik helemaal blij..

Terwijl ik de deuren eruit had, besloot ik maar meteen een afspraak te maken met de stort zodat ik 4 december alles weg kan brengen en dat ik dan geen zooi meer heb.. leek me wel zo handig om eerlijk te zijn.

Dus dat ging ergens heel gemakkelijk... ik had het zo klaar.geregeld. Ik  kreeg alleen geen bevestiging, maar ja dat is ook niet zo gek als je niet even op afspraak bevestigen gaat drukken

De kast is gesloopt, die staat nu beneden om dinsdag vervoert te worden naar de limes.. onze stort plek.. de vloer waar de kast heeft gestaan is inmiddels ook van al het stof en aanverwante artikelen ontdaan.. dus dat is ook weer klaar.

Daarna even heel intens tevreden gekeken naar mijn slaapkamer.. in de wetenschap als het goed is staat volgende week rond deze tijd de nieuwe kast in mijn kamer en is het helemaal weer zoals het moet zijn, maar dan net iets strakker en mooier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten