dinsdag 5 december 2023

brrr en toch gegaan

 

Het was krabben geblazen deze ochtend. ik las het al in de groepsapp van de sportgroep, dat mensen al waarschuwden dat het heel glad was.. Een van de sporters wilde gaan hardlopen, maar helaas gleed ze uit in haar eigen tuin, gelukkig niets gebroken maar toch. het was duidelijk het was glad. ..

Dus ik had al besloten om pas om 10 uur te gaan sporten, dat doe ik de laatste tijd graag, mede omdat ik anderhalf uur wel heel lang vind eigenlijk.. maar goed als ik weer in topconditie ben dan ga ik weer volledig voor  het sporten en ook anderhalf uur de cross.

Maar zoals ik zei, ik stond op, liep naar mijn auto, die ik al uit voorzorg had voorzien van het dekje op de voorruit en over de spiegels..nog altijd blij dat ik die gekocht heb.. en dat ik die kan gebruiken... ideaal

Dus ik hoefde alleen maar de zijkanten van mijn ramen te doen en de achterkant, maar dat gaat ook snel met de achterruitverwarming.

Dus de foto die ik kreeg van Niels hoe erg zijn voorruit was bevroren was voor mij niet van toepassing gelukkig.

Ik was er om 10. 00 en kon meteen meedoen,

Het thema was de Sinterklaas les.. erg leuk bedacht door de AI..

 de Pietendans..

 stoelendans in pietenvorm, elke keer ging er een stoel/ kussen weg en dat totdat er 1 persoon over was

 de Sinterklaasbootrace: 

in twee teams , 

iedereen moest 10 burpees doen,

 15 squats,

 20 mountain climbers,

 25 jumping jacks..

n rennen naar de finish en het team dat het eerst over de finish lijn is die wint.

ronde 2

 10 jumping jacks,

 15 mountain climbers 

, 20 squats, 

 25 burpees

Daarna was ik binnen, en dol blij dat ik dus het eerste gedeelte gemist had,

maar ik kon dus meedoen met:

 de Working Piet:

Je moest in 1 minuut 3 oefeningen doen en als je dan eerder klaar was had je even rust

nou dat haalde ik precies 3x daarna kon ik achter elkaar doorgaan

  10 minuten ellende.. 

7 pepernoten push-ups

10 taai taai squats

15 cadeau sit-ups 

Tabata piet workout

is gelukkig overgeslagen of die heb ik niet meegekregen


 de Sinterklaasavond uitdaging:

in 2 tallen, moest je met een dobbelsteen gooien, en het aantal ogen dat je gooide was de oefening die je 10x moest doen.

De oefeningen waren:( het getal voor de oefening was de oefening die je moest doen)

1 Pepernoten squat

2 Sinterklaaszak lunges

3 stoombootplanken ( 20 seconden)

4 pakjes werpen ( Wallball)

5 kruidnootburpees

6 cadeau sit ups

je moest alles doen en de bedoeling was alle oefeningen 10x 10 te doen..

als je een rijtje vol had opzij, dus bijvoordbeeld  10x cadeau sit ups had gedaan, moest je als je weer een 6 gooide  30 seconden wallsitt doen


de ruit van Niels zijn auto





Geen opmerkingen:

Een reactie posten