donderdag 21 december 2023

Lonely this Chrismas....( mud/ Elvis)

 

 Alle jaren dat ik werk en mijn lokaal in de kerstsfeer breng.. leve de uitverkoop van de kruidvat en tegenwoordig de beruchte sites uit China.... ik ben er blij mee, ik koop daar goedkope kerstversiering en versier mijn lokaal ermee. Al jaren ben ik blij met mijn lichtgevende deurmatje.. die waarin een springend hert zit.. de verbazing van de leerlingen die dat zien.. en er eigenlijk niet eens overheen durven lopen. en tegenwoordig heb ik ook nog een matje gevonden bij de Bosrand, die ik onder mijn matje leg omdat ik dan als de leerlingen erover heen lopen of Jingle bells of We wish you a merry chrismas..  zo leuk. de leerlingen die het ontdekken zijn helemaal blij en moeten en om lachen.. er zijn zelfs leerlingen geweest die hem wilden kopen die met hun ouders speciaal naar de Bosrand gaan om dit matje te kopen.

Maar nu terug naar dit lied... ik draaide hem al vanaf dat ik mijn lokaal in de kerstsfeer bracht..  en voor mij was het dan kerst als de vertrouwde klanken van Mud door het lokaal klonken.. in gedachten stuurde ik mijn lief die ergens is... mijn beste kerstwensen naar hem.. Zeker toen mijn  toenmalige vriendje, inmiddels gewoon een hele goede vriend in het buitenland woonde...   maar nog steeds doet mij dit nummer veel... Maar zoals ik al eerder aangaf.. heeft |het lied van Duncan hem een beetje van de eerste plaats verdreven omdat ik dat ook zon mooi nummer vind..

Kortom kerst is voor mij niet compleet als ik deze twee liedjes niet heb gehoord

 

Lonely this chrismas
Try to imagine a house that's not a homeTry to imagine a Christmas all aloneThat s where I'll be since you left meMy tears could melt the snowWhat can I do without you?I've got no place, no place to go
It'll be lonely this ChristmasWithout you to holdIt'll be lonely this ChristmasLonely and coldIt'll be cold, so cold, without you to holdThis Christmas
Each time I remember the day you went awayAnd how I would listen to the things you had to sayI just break down as I look aroundAnd the only things I seeAre emptiness and lonelinessAnd an unlit Christmas tree
It'll be lonely this ChristmasWithout you to holdIt'll be lonely this ChristmasLonely and coldIt'll be cold, so cold, without you to holdThis Christmas
You remember last year when you and I were hereWe never thought there'd be an endAnd I remember looking at you thenAnd I remember thinking that ChristmasMust have been made for us'Cause darling, this is the time of yearThat you really, you really need loveWhen it means so very, very much
So it ll be lonely this Christmas(Without you to hold) without you to hold(It'll be lonely this Christmas)It ll be so very lonely this Christmas(Lonely and cold) lonely and cold
It'll be lonely this ChristmasWithout you to holdIt'll be lonely this ChristmasLonely and coldIt'll be cold, so cold, without you to holdThis Christmas Merry Christmas, darling, wherever you are
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten