dinsdag 26 december 2023

En daar was de reddende engel

 

Afgelopen zondag was ik lekker aan het werk op mijn computer.. en ineens al mijn internet viel uit. kon niets meer, kon nog wel tv kijken en dat was het.. en wat ik al vanaf het begin vreesde werd dus werkelijkheid... .

Het eerste wat ik doe is inderdaad de stekker uit het stopcontact etc. maar ook dat hielp niet.. dus maar bellen met Ziggo.. en ik vertelde wat er aan de hand was.. en ja hoor.. al die vele pogingen die ik al had ondernomen over dat ik niet wilde dat ik de mediabox mini kreeg wegens al het werk van het overzetten van mijn sonos, mijn heu met ipad etc..  hadden niets geholpen.. al geruststellende woorden van de medewerkers van Ziggo, hadden geen  grond om op te staan want, mijn internet was eraf gegooid, en ik kon dus niets meer....

Dus ik ben daar behoorlijk tekeer gegaan tegen die jongen die er ook niets aan kan doen, dat de collega's echt geen verstand hebben van alles.. en terwijl hij me vertelde wat hij kon doen, bleek dat ik 3 dagen zonder internet zat... en dat vond ik te veel. dus wat nu.

Na lang aarzelen heb ik hem maar gezegd laten we dan maar proberen om het te installeren.. hij zou me er door heen helpen. en dat deed hij.. hij had alle geduld, hij nam de tijd, legde me alles uit over wat ik moest doen. en toen alles was aangesloten, de nieuwe modem, de mediabox mini, naar behoren werkte, kreeg ik de opdracht om naar mijn ziggo home of zoiets te gaan en daarin kon ik dus gewoon de naam van het modem en ook het wachtwoord veranderen in het vorige wachtwoord.. en dan zou alles werken als nooit tevoren en dat klopte.. alles deed het..

|Echter toen ik deze ochtend mijn wekker hoorde afgaan, mijn sonos box, kon ik echter hem niet uit zetten.. ik bleek op de box van mijn buurvrouw te zitten.. dus ik baalde als een stekker, dus aangezien ik hem niet uit kon zetten, ook het wachtwoord van mijn buuf niet weet, heb ik uit pure frustratie de stekker er uit getrokken om nog geen 15 minuten later te ontdekken dat hij dus weer op mijn eigen wifi stond. dus.. het gaat goed.

Nu maar hopen dat de veranderingen die ik heb doorgeven niet gelukt zijn en zo blijven en dat die jongen die echt een engel was, met engelen geduld, het door heeft gegeven dat ze niets meer hoeven te veranderen dat het de nieuwe situatie is die blijft bestaan en ik begrijp nog steeds niet waarom niemand daar dat ook heeft gedaan, die gewoon zegt. ik help je er wel doorheen dat had een hoop ellende gescheeld.

en deze engel heeft het goed gedaan, het is allemaal goed gegaan, nog steeds internet..

Het meest bijzondere is wel dat ik wel een klacht heb ingediend bij Ziggo over de gang van zaken, zoals jullie al hebben gelezen..  nou ik kreeg zo wie zo de 60 euro korting en ook nog 50 euro korting voor al het ongemak, ergens ben ik blij, ergens ben ik ook boos. dat men het altijd wil afkopen met geld. terwijl het daar niet om gaat, ze hebben gewoon veel mensen in dienst die geen verstand van zaken hebben en maar wat doen.. dus daar moeten ze wat aan doen.. hopelijk doen ze dat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten