zondag 10 december 2023

Bouwen deel 2

 

nou nee deze kast is het zeker niet.. dat zou niet mijn stijl zijn..maar de zondag was ik ondanks dat ik zaterdag erg moe was en redelijk op tijd in bed lag, heel vroeg wakker, en dus dacht ik. kom laten we verder gaan met de kast want die moet natuurlijk ook nog verder afgemaakt worden en dan nog ingericht.. dat is ook nog wel even een klusje. maar het is nu niet meer zo heel veel werk, de indeling weet ik, ik weet wat ik waar wil etc. dus dat komt volgens mij heel goed...

Nou, ik kon natuurlijk niet slapen van de opwinding, dus ik dacht okey, dan maar er vroeg uit, en maar aan het werk, dat werkt het beste volgens mij. 

Dus fanatiek als ik ben meteen de bovenste planken in de kast gehangen, tevens al een kledingstang opgehangen, de kast deur die ook gedaan moest worden keurig al montage klaar gemaakt, en daar kwam Fenny die al beloofd had om te helpen.., en we gingen meteen aan de slag.. we vlogen er doorheen.. heerlijk.. het ging lekker snel, en voor ik het wist was de kast al klaar, opgebouwd en hadden we alles zoals ik het wilde hebben, de broekenrek, de mand, de lades. etc. alles zoals het mijn ideaal was.. we hadden wat kleine obstakels omdat soms dingen niet mee willen werken, naar we kregen het af.

Nadat Fenny was vertrokken heb ik nog snel even de vuilnis weg gebracht, heb ik meteen maar mijn kleding weer in de kast gedaan, en kwam tot de ontdekking dat ik wel heel veel ruimte over hou in mijn kast..  wat ook wel een luxe probleem is natuurlijk. maar wel lekker,

kortom ik ben super blij dat het af is.. en nu begint er toch ergens te  knagen misschien moet ik het ook maar in mijn werk kamer gaan doen zodat dat ook strakker gaat worden en opgeruimder er uit ziet...  ik ga er over nadenken had ik al bedacht...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten