woensdag 20 december 2023

kerst 2023

 

foto gemaakt in Sachenhausen, het concentratiekamp bij Berlijn

Voor al mijn trouwe volgers, die mijn blog lezen, die mijn flardensite ( www,flarden.nl) volgen, allemaal een mooie kerst en maak mooie herinneringen in 2024...

 

de steen

hard als een rots

niet te doorgronden

alleen met de zachtheid van het water

met de ritme van de tijd

langzaam doorbreken

zodat het open gaat

wat al die tijd

in de kern

lag bewaard

 

Heb een goede kerst

en maak mooie herinneringen in 2024

 

Bij deze kaart had ik de volgende tekst neergezet, met als klein cadeautje een steentje... om weg te geven aan iemand anders 

de geschreven tekst die nog bij was gevoegd:

Tip

 

Geef het steentje aan

Iemand die het niet

Zo gemakkelijk heeft

Zeg erbij

Omdat je een kei bent

Geef ik jou dit steentje

Zodat je weet

Dat je het kan

Want een steen krijg

Je ook niet stuk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten