maandag 20 juli 2020

er is er 1 jarig.. en was er 1 jarig.. en dat hebben we geweten ook..




Mijn moeder haalt de prachtige leeftijd van 86 jaar, een mijlpaal vind ik dit,
ze is nog fit van lijf en leden en nog behoorlijk bij de tijd zoals men heeft kunnen lezen


Zeker nu ja maar 100 mag is het een lijdensweg zeg maar.. maar goed een 86 jarige  verdient het om extra aandacht te krijgen. 

Voordat ik naar mijn moeder vertrok ben ik toch even gaan sporten, oud leerling, collega en vriend Marco ging de les verzorgen... hij was jarig geweest bij aankomst was de buitenplaats versierd door hem zelf , stond de muziek op happy birthday op repeat en was hij 33 jaar geworden.. gevolg alles draaide om het getal 33, we begonnen met de warming up 33 seconden Squat daarna 33 sec touwtje . springen,  zo ging het een half uur lang door 33 sec een oefening om daarna weer 33 sec touwtje te springen... het was lekker,,, daarna de eerste WOD.. elke oefening 33x eerst met links, dan met rechts, dan in het midden .. zoveel variatie was er... en om de 3,3 min moesten we weer 33 x touwtjes printen.... ook 30 minuten. Dus het was duidelijk. Gelukkig moest ik om 10.30 weg omdat ik Mijn neef moest ophalen van mijn huis om te verrekken naar mijn moeder. Hij was zo moe van het wandelen dat hij niet mee wilde.

Na 3 uur in de auto kwamen we aan bij mijn moeder. Erg gezellig natuurlijk veel te veel gegeven maar het is het waard. Nadat we samen hadden gegeten zijn mijn broer en neef vertrokken naar huis en ben ik een nachtje bij mijn moeder gebleven zodat we de avond heerlijke lange gesprekken konden voeren, 

Uiteindelijk heel laat in bed maat wat was het leuk om zo 2 totaal verschillende verjaardagen. Te vieren 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten