dinsdag 18 oktober 2022

zondagbleus

 

Opstaan en als eerste lezen.. neem je springtouw mee naar de cross.. is eigenlijk voor mij al een reden om om te draaien en gewoon niet te gaan. maar aangezien ik al donderdagavond niet gesport had, zaterdag niet had gewandeld vond ik dat ik gewoon moest gaan, geen gezeur, gaan en sporten.

Dus ik naar de Cross

Gelukkig waren er weer genoeg leuke mensen dus dat scheelt altijd met het sporten, al was het wel een beetje een sfeertje van dat iedereen dit keer niet zo gemotiveerd was, maar dat veranderd meestal wel als we beginnen, half 10 is toch wel een drempeltje op de zondag

we begonnen met een warming up

die bestond uit oefenen van dobbel under springtouwen, dat heb ik inmiddels opgegeven omdat ik merkte dat ik het wel probeer maar het lukt niet en ik sla regelmatig met het touw dan tegen mijn tenen en dat is pijnlijk vergelijkbaar met het gevoel van je zadel afglijden en dan belanden op de stang.. zo iets.. 

daarna moesten we de back squat oefenen en moesten we 2 minuten in een diepe squat zitten..

toen de warming up klaar was mochten we aan de slag met de amrap

50 dobble unders of 100 singels

50 shoulder press links en rechts

50 airsquats

50 situps

50 wall balls

dit 20 minuten

daarna de volgende amrap

die hoefde we maar 25 x de oefeningen te doen ook weer 20 minuten

25 overhead squats

25 glute bidge

25 push ups

25 kb deadlift

25 lunges per been

als laatste oefening was het 

alles 20 x en weer 20 minuten

20x breedte sprongen eigenlijk gewoon jump squats

20x box jumps

20x floorpresses

20xdeadbugs

20 x snachtes

 

het was wederom een pittige training en ik was dan ook erg bij dat hij volbracht was.. wat was deze weer heftig maar wederom genoten en ook stiekem blij dat ik was opgestaan...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten