zaterdag 22 oktober 2022

hij is er..

 

Eindelijk is hij er.. het was voor mij nog even spannen of het wel zou lukken in mijn huisje. of alles er wel zou passen, mede omdat het toch wel een bijzondere manier is van plaatsen maar het is gelukt.

De aansluitingen kosten de mannen wat moeite, maar ook dat hebben ze uiteindelijk voor elkaar gekregen. 

Vrijdag avond kreeg ik een berichtje dat ze zaterdag tussen kwart voor 4 en kwart voor 6 zouden komen om de afwasmachine te plaatsen. ik dacht wat jammer zo laat, dan ben je de hele dag weer in de wacht stand. Toch had ik nog genoeg te doen zoals mijn koffer pakken, een surinaamse cake bakken voor de vrienden waar ik zaterdag avond een spelletjes avond heb, kortom er is genoeg te doen, ook nog het huis zoveel mogelijk schoon maken en opruimen, niets is lekkerder dat thuis te komen in een schoon en opgeruimd huis na een vakantie. .een schoon fris bed is ook ideaal maar helaas dat lukt me niet meer.

.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten