woensdag 26 oktober 2022

The Rookie.. serie op tv..

 

2 jaar geleden belande ik per ongeluk in de serie The Rookie, nooit over nagedacht maar hij leek me leuk, en ja ik ben er aan verslaafd, baalde alleen dat ik het eerste seizoen had gemist... al maakt dat niet zo heel veel uit voor het geheel, het zijn eigenlijk losstaande afleveringen waar telkens een misdaad centraal staat en die dan opgelost gaat worden, maar ook is er een langer verhaal lijn wat erg leuk is…

Ik viel er zoals ik al zei eigenlijk te laat in, het jeukte dat ik niet het begin had gezien van deze serie.

Even kort het gaat over 3 Rookies die opgeleid zijn op de politie academie, waarvan 1 al boven de 40 is en dat is in de beleving van het bureau waar hij gaat werken, te oud, dus daar pakken ze hem ook mee, hij moet extra zijn best doen, zo is er ook een meisje, veel jonger maar die moet zich dus ook bewijzen omdat ze een meisje is, en nog een donkere jongen die de zoon is van een hogere pief bij de politie,.. dus ze hebben alle drie wat te bewijzen.

Ze worden toegewezen aan iemand die met ze meeneemt naar diverse misdaden, ze worden getest, ze worden ook uitgedaagd maar daarnaast komen er ook persoonlijke verhalen aan de orde, heerlijk.

Inmiddels heb ik via Videoland de hele serie van seizoen 1 kunnen bekijken, ik krijg er geen genoeg van, weet niet of het komt omdat ik de serie zo geweldig vind of omdat mijn favoriete begeleider Tim Bradfort ( Eric Winter, de naam klinkt Nederlands maar of hij dat is geen idee). 

Hij speelt een begeleider die zijn Rookies behoorlijk aanpakt, test, test en nog eens test, daarna moeten ze alles doen voor hem. en juist hij krijgt het meisje toegewezen.. die behoorlijk aan hem gewaagd is.. en hem dus regelmatig even van repliek dient.. heerlijk

en om eerlijk te zijn het is wel Candy for the eye deze tim..

zie onderstaande foto's






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten