zondag 31 juli 2016

Welkom thuis...

mocht ik tot vandaag nog de illusie hebben gehad dat ik nog niet terug was, dan is me dat  deze ochtend dan meteen finaal ontnomen. Ik kan niet anders zeggen dan ik ben meteen geland vanochtend.

Liep ik de afgelopen dagen nog lekker in de waas van net terug, lekker de foto's doen, de eerste flarden zijn alweer geschreven, de stad Berlijn inspireert mij enorm, ik zal het niet hardop zeggen, maar niet voor niets hebben daar vele beroemdheden gewoond waaronder oa David Bowie. 
De stad is zo in onder mijn huid gaan zitten, dat ik zelfs stiekem heb zitten kijken naar een goedkoop appartementje daar, maar ja hun goedkoop is niet mijn goedkoop zoals blijkt.

Heb al een paar keer de sportschool bezocht, maar niet echt het onderste uit de kan gehaald om eerlijk te zijn, wel mijn best gedaan maar om nou te zeggen ik ben  gesloopt of kapot nee... ik leef nog op wolken, ik dol wat met mede sporters, praatje hier, praatje daar.. en gezellig wat aan de gewichten hangen.. het gaat lekker.


Maar dan vanochtend, bijzonder om te ontdekken dat een aantal mensen vragen hoe je vakantie was maar daarna meteen in gesprek gaan een ander over iets totaal anders.. heel bijzonder vind ik dit.. maar wie ben ik.. laten we daar maar niet verder over na denken.

Eindelijk mochten we naar binnen, en onze lieftallige juf, die echt het beste met ons voor heeft, had en leuke en boeiende les bedacht, we begonnen met de warming up met oefeningen die geen normaal mens kan uitvoeren en ik al helemaal niet.. maar goed de aanhouder wint in dit geval niet..

we begonnen met 100 keer touwtje springen en je buddy moest dan in de plank staan.. daarna afbouwen tot 75 etc.

Daarna was het 2 minuten situps en dan 1 minuut rust, dit 8 rondes,... de volgende serie.. 2 minuten squats, en dan heel diep. en tussen door 1 minuut rust.. dit ook 8 rondes.. 


toen kwam het hoofdgerecht, laat ik het zo maar noemen, we moesten eerst 20 keer touwtje springen, daarna moesten we eerst 2 boxjumps maken ( dit ging per ronde oplopen met 2 tot uiteindelijk 20 boxjumps) de resterende tijd ging je dan push ups doen.. 

Dit was doodgaan in groot formaat.. daarna mochten we als toetje nog even 3 rondjes lunches doen.. met een zwaar gewicht boven ons hoofd.. gevolg ik denk dat ik morgen weer een zware dag heb met veel spierpijn. maar ja dat is dan even niet anders

Na die tijd nog even een half uurtje zitten uit te blazen en ik kan stellen ik ben thuis... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten