dinsdag 12 juli 2016

Dag 2.. een vervolg van dag 1

 Het gevoel van vakantie begint te komen.. vandaag tot 9.30 in mijn bed gelegen en echt geslapen.. dus de rust komt er eindelijk... nooit geweten dat je zo moe kan zijn... Maar het is heerlijk. Nadat ik op was gestaan, gisteren niet wezen sporten omdat ik de kettlebell wilde doen, maar ja dat ging niet.. omdat ik thuis wat dingen oefende die ik zou moeten doen en mijn lichaam zei heel hard.. NEE.. dus ik dacht dan maar even niet.Dus op de thee bij een vriendin van mij. Gevolg wat later thuis dan gepland maar dat is niet erg.. ik heb vakantie, deze herfst vakantie...

Terwijl ik opstond bedacht ik me ik ga meteen sporten, ik moet wat boodschappen doen en daarna ga ik maar eens de grootste klus klaren die op mijn lijstje staat, namelijk mijn woonkamer eens aanpakken.. dus echt alles beeldjes van Boeddha schoon maken, dat is altijd een echte klus.. totdat ik me bedacht.. ik heb een afwasmachine.. dus daar gaan ze maar mooi in dat scheelt een hoop werk... en dat klopt ik was, waar ik anders een heel middag mee bezig ben, nu in twee uurtjes klaar met alles af te nemen en schoon te maken.. ik heb natuurlijk wel gekozen voor het korte wasprogramma zonder afwasmiddel, want dat is ook niet nodig, het is stof wat er af moet en het was veel stof wat uit de groeven kwam van de kopjes etc.. dus ideaal. een aanrader.

De avond even langs vrienden geweest, ik moest even iets afgeven, dus even heel snel een bakje thee gedaan en daarna lekker naar huis me klaar maken voor de volgende dag een heerlijk dagje uit met Kitty naar het Wilhelmina bos om fotos te maken van de panelen voor op mijn site. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten