woensdag 20 juli 2016

zon.....

hoewel ik geen zon aanbidder ben, kan ik wel genieten als het warm is.. kan ik genieten van dat de zon schijnt, dat ik gewoon zonder na te denken naar buiten kan, ik op mijn balkon kan zitten in de late avond om te genieten van  de avond koelte.

Gisteren was wederom een heerlijke lummel dag, al heb ik wel wat dingen gedaan, zoals langzaam aan het inpakken voor Berlijn, dus alles ligt nu in de kamer en straks komt het grote puzzelstuk.. of alles past en of ik niet te veel mee neem.. mijzelf kennende doe ik dat vast.

Daarnaast heb ik alvast de stofzuiger midden in de kamer gezet, zodat ik weet dat ik moet stofzuigen.. hoe dan ook, want ik wil mijn huis wel schoon hebben voor ik op vakantie ga, inmiddels is alles gedaan op de keuken na.. dus het gaat lekker...

Vandaag ook flink aan de slag geweest met de nieuwe bundel "Aan de achterkant van de schaduw"die in oktober/ november uit moet komen. Inmiddels staan er 154 goed in de bundel, en vind ik hem wederom mooi worden. Er komen natuurlijk ook weer wat foto;s bij, omdat ik dat net iets meer vind geven aan de bundel. Als ik de flarden terug lees dan raakt het me nog steeds, zit soms met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen ze te herlezen.

Daarnaast vandaag wat boodschappen gedaan en natuurlijk heerlijk een domme serie zitten kijken. een nieuwe serie Hart om hard.. geweldig, waarin die geweldige actrice speelt waar van ik de naam vergeten ben, maar die in familie Kruis de vrouw speelt die uit Romenie komt.. ze doet dat zo grandioos geweldig.

Daarna mijn moeder gebeld, we hadden afgelopen weekend natuurlijk op zondag al haar verjaardag gevierd, dus nu nog even echt op haar verjaardag even haar spreken. Het was natuurlijk zoals altijd goed en leuk Ze was ook duidelijk ze had het verder niet in de flat verteld waar ze woont, ze heeft iets van zondag was mijn verjaardag en de rest interesseert me niet.. geweldig. Ze gaat mijn houding over nemen

Natuurlijk vandaag even heerlijk gesport bij de sportschool met mijn sport vriendin. We hebben een nieuw schema maar begrijpen nog niet alles.. dus we hebben wat liggen worstelen maar hij is wel lekker om te doen, maar ook erg vermoeiend.  Maar je voelt je zo lekker na het sporten zegt men... ik ben dat nog aan het ontdekken of je je echt zo lekker voelt na die tijd..

Ook de film die al heel lang op mijn verlanglijstje stond, namelijk De Marathon gezien, wat een mooie film het eind, ik hou het dan niet droog.. vreselijk wat een mooie en integere film over vriendschap en doorzettingsvermogen. Ondanks het vele gevloek.. zo mooi

kortom mijn dagje was wederom een lummel dag met zon en wat heb ik genoten

o ja de kerstkaarten zijn inmiddels ook af.... en als je denkt die waren al af. klopt, maar ook al voor het jaar daarop, zoals ik al eerder schreef sinds Berlijn barst ik van de creativiteit en ideeën dus daar maak ik nu gebruik van 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten