donderdag 14 juli 2016

Dag 4, Slinkachu ( zo bijzonder dit)


Ik hou van de leuke dingen die mensen bedenken en waardoor je ineens weer geconfronteerd word met iets wat heel gewoon lijkt te zijn maar dan toch anders is.. zo ook nu...
Al maanden volg ik het legomannetje op Instagram,  een poppetje met een rugzak die de wereld rondreist. geweldig om te volgen, zeker omdat hij op plekken kom waar ik ook geweest ben maar ook omdat ik nieuwe dingen zie. iets wat zo simpel is, kan zo leuk zijn, ik hou ervan dit soort eenvoudige dingen... ik ben tenslotte niet voor niets altijd mijn voet op de foto aan het zetten.. al zijn deze dingen echt geweldig, vergeet echt niet om de linken aan te klikken omdat je anders echt iets bijzonders gaat missen

 Terwijl ik stond te wachten op mijn batterij die vervangen moest worden door de gsm store, liep ik even de Bruna in, vond daar een prachtig boekje over Berlijn waarin opdrachten stonden, zo stond er iets in over kurkmannetjes die op straatnaambordjes staan in Berlijn. ( ooit lang geleden ben ik naar london gegaan opzoek naar de kauwgomschilderijtjes die daar moesten zijn, die ik ook heb gevonden, zie mijn blog:  Het is maar kauwgom . De yogi mannetjes heb ik nog nooit gezien  dus ik heb me al voorgenomen dat ik ze ga zoeken in Berlijn. Daarnaast werd er verwezen naar Slinkachu, ook nooit van gehoord, maar terwijl ik zijn site bezoek, en zie wat voor geweldige dingen hij maakt wil ik jullie dit niet onthouden (volg de link hier onder) zo kan je veel leuke foto's te zien over wat hij maakt en hoe geweldig  Fotosite
 Ik ben verkocht aan de dingen die hij maakt met zijn foto toestel met hele kleine poppetjes zo vind ik de foto van de graffiti man erg mooi en zo zijn er zoveel.. prachtig. Ik denk dat ik voor volgend jaar een hele mooie opdracht heb voor de leerlingen van de Talentklas... geweldig dit. Zo ook de humor die hij er mee heeft.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten