vrijdag 29 juli 2016

het is wel weer ff wennen hoor

 Ga nu niet schrijven dat ik terug wil, al wil ik dat wel natuurlijk, ga niet zeggen dat ik het mis, ik mis het nu al. Ga ook niet zeuren over dat ik Alphen ineens zo saai vind.. al vind ik dat wel...
kortom  ik ben terug en het is wennen..
\Mijn eigen bed is heerlijk, mijn kussens nog lekkerder. dat ik gewoon mijn spullen uit de kast kan pakken geweldig, dat ik alles bij mij heb, free wifi, een computer voor het schrijven van mijn blog en noem maar op, allemaal prima, het sporten vandaag en je weer welkom voelen, je sportmaatje die blij is.. kortom het is allemaal geweldig. maar tja dan mis ik toch de stad, het dwalen, het onbeperkt kunnen genieten van de bijzondere dingen, onbekende en nog te ontdekken plekjes op zoeken noem maar op.. kortom het is wennen en het zal dit keer wat langer wennen zijn omdat ik nog geen idee heb wanneer ik terug ga naar Berlijn.. ik hoop dat het nog ergens gaat lukken dit jaar en anders zeker volgend jaar al is het maar een weekeinde....

En ja natuurlijk is ik ook Kitty die mee was, het ongedwongen door de stad lopen, het geklets, en samen een spelletje doen op mijn kamer, waarna zij terug ging naar haar eigen kamer... maar bovenal mis ik gewoon Berlijn... bizar eigenlijk















Geen opmerkingen:

Een reactie posten