dinsdag 26 juli 2016

Juli Berlijn dag 3

Vanochtend lekker vroeg voor de reis naar postdam en het paleis.  Inmiddels wisten we al dat het nieuwe paleis al dicht was. Dit gaf hoop voor de rest. Geloof me we staan nergens verbaasd over. Vanochtend ik  helemaal  blij ik had weer WiFi dus kon de post even doen en de blog lezen van vriend Frans. Daarna toiletgemaakt en ontbijten, heb geleerd inmiddels om
Met mijn verstand te eten en niet met mijn verlangen met als gevolg heerlijk bakje yoghurt met havermout en wat vruchten en 1 broodje kaas met gekookt eitje . Vroeger zou ik mijn bord super vol
Laden zodat een weeshuis genoeg heeft .

Met de s baan vanaf zoo ging het snel we waren zo bij het slot en dachten, naïef als we zijn dat we voor de ingang zouden staan, mis we moesten nog een behoorlijk eindje lopen voor we dan ook  bij de ingang waren. Bij binnenkomst ben je meteen overdonderd door de grootheid en de vreselijke barokke stijl maar prachtige beelden . Nadat de nodige foto's waren gemaakt zijn we gaan lopen  en dat is ver wel leuk door de tuin.

Kaartjes gekocht voor het paleis en nog heerlijk zitten te kletsen in de tuin om daarna nig even aan wat paar mensen, Duitser het verhaal verteld over de aardappel.  Daarna zijn we het paleis in gegaan om daarna lekker in het park te picknicken.

Nog even naar het theehuis geweest en ook binnen geweest , is aardig maar niet bijzonder, was de drie euro niet waard.

Daarna terug naar het hotel, even ons opfrissen en ik de p in omdat mijn WiFi alweer 600 mb had verbruikt, terwijl ik er niet was. Zwaar gefrustreerd naar de Bali nu schijnt het zo te zijn dat mijn i-pad  dus updates doet wat zoveel kost aan mb, ik heb er geen verstand van maar lijkt me raar.

Na dit hele verhaal even naar de Hackiache hofe altijd even leuk om te zijn en te lopen.

Nu kwam de zwaarste missie de gemiste boot vsn vorige keer proberen alsnog te maken. We zijn er eerlijk aangekomen en het door eerlijk uit te leggen en te vertellen dat we dom zijn geweest en op de verkeerde plek waren, konden we toch vanavond het kadootje voor Kitty doen. We
Mochten aan boord en mee varen heerlijk

Wederom een dag met een gouden randje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten