zaterdag 30 juli 2016

Daar wordt ik zo blij van...




Zoals een aantal mensen weten neem ik altijd steentjes mee van mijn reizen, meestal vraag ik aan mensen die op vakantie gaan of ze voor mij een steentje willen meenemen, zo ook aan mijn collega's  en en leerlingen.

Gisteren kreeg ik al de eerste hint van een collega van mij, ik haal haar altijd op in de winter en dan rijd ze gezellig met mij mee in de auto, we hebben dan altijd lol samen. Ze is op vakantie, en ik ben even kwijt waar ze heen is, maar ik heb haar gevraagd een steentje voor me mee te nemen, dus gisteren kreeg ik een appje met bovenstaande foto.. dat mijn stenen onderweg waren...

Het onderstaande berichtje maakt me dan superblij dat deze leerling er zo mee bezig is me mailt op zijn vakantie... 

Ik word dan superblij:

Hallo meneer Wanders ik wou u even een e-mailtje sturen wand  ik zei dit school jaar ik zal wel en steen mee nemen uit Italie. maar heeft u nog een voor keur voor een steen😂 ( ik heb dit e-mailtje even met me telefoon verstuurd wand me I-pad was leeg en anders zou ik het vergeten)

Deze hele dag was trouwens een mooie en bijzondere dag, heerlijk gesport en nog lekkerder bijgepraat met mensen op de sportschool. Daarnaast lekker thuis aan het rommelen geweest,  huis wat schoongemaakt, daarna ook maar de fotos van Berlijn allemaal uitgezocht en bekeken, maar ook meteen een plek gegeven. De foto's voor het fotoflarderen ook meteen maar apart gezet en opgeslagen waar ze horen.

Zo ook meteen de stick gemaakt voor vriendin Kitty, zodat we daar ook geen omkijken naar hebben.  Daarnaast kreeg ik een ontzettend lief kaartje van de moeder van Frans dat ze zo blij was met het boekje met het verhaal van Netty haar zusje, zo lief door haar geschreven en beschreven hoe blij ze er mee is.. geweldig.

Mijn geweldige actie bij de Jumbo maar dat heeft een ieder gelezen als het goed is op facebook en anders raad ik het je aan om het te lezen .

Daarnaast nog even mijn moeder gebeld, wat ook heerlijk is, even lekker bijgepraat, wat kan een zaterdag soms toch ineens heerlijk zijn en wat kan je er toch genieten zomaar..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten