maandag 4 juli 2016

Spreuken (2015-02)*


Toen ik jong was, dacht ik dat
geld het belangrijkste in het
leven was. Nu ik oud bent, weet
ik dat zeker.
(Oscar Wilde)

De liefde geeft mannen vleugels,
het huwelijk houdt ze in hun evenwicht.
 ( A. Quinn)

Alcoholische herinneringen
verdampen snel
(Simon  Carmiggelt)

Het grootste wonder is dat de
kannibalen zijn uitgestorven
in een tijd dat er meer te eten was
dan ooit
( Kadé Bruin)

Ik kwam vanmiddag in de file terecht,
maar gelukkig was ik niet
de enige


Bekeuringen betaal ik nooit,
want iets wat je krijgt hoef je
niet te betalen

Natuurlijk moet ik niet zoveel rijden
want ik moet nog drinken


Iedereen neemt me zoals ik ben,
nu ik nog

Investeer uw spaargeld in
belastingen. Die stijgen altijd
( R. Hildebrand)

Ik bracht een bezoek aan het belastingkantoor. Ik wou de mensen
voor wie ik werk weleens zien.
( Wiet van Broeckhoven)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten