vrijdag 18 mei 2012

witte tanden

Omdat ik ooit in een heel ver en vaag verleden,  besloot dat ik wilde gaan roken, zit ik nu nog steeds met de gevolgen hiervan.. mijn tanden zijn niet stralend wit zoals ik zo graag zou willen.Dus ik ben al jaar en dag bezig met zoeken naar producten die mijn tanden witter zouden maken. Ben ooit begonnen met smokers... een blauwachtigesoort poeder wat je op je tanden doet en dan schuur je als het ware de aanslag eraf... ik moet zeggen mijn tanden voelden altijd wel heel schoon maar toch... wit is niet echt wat het werd.... en zeker niet het beloofde plaatje op de verpakking...Daarnaast heb ik allerlei soorten tandpasta gekocht die beloofde dat mijn tanden binnen twee weken wel tig keer kleur verschil zouden hebben. Helaas heb ik dit nooit echt kunnen controleren omdat ik gewoon niet mijn tanden van te voren kon zien.. dus of het waar is ik vraag het me af.. Maar omdat ik inmiddels 3 jaar van het roken af ben, vond ik dat ik mezelf maar een kado moest doen en dat zou worden..witte tanden... Via de geweldige aanbieding van Groupon kon ik voor nog geen 100 euro mijn tanden laten bleken... dus ik heb geen moment getwijfeld en dacht dit ga ik doen..kom maar op.. mooie witte tanden. Afspraak gemaakt en er heen... Na een onderzoekende blik in mijn mond, kwam de opmerking dat het niet zou gaan lukken. want ik had voor in mijn tanden vullingen en die kleuren niet mee.. gevolg ik zou een zebra in mijn mond krijgen.. gevolg het zou het er niet uit zien.. gevolg dus.... heel simpel..ik zou al mijn witte vullingen moeten laten vervangen wat een kostenplaatje zou zijn van 600 euro wat niet vergoed werd door de verzekering.... en ik ben best wel een tikkeltje ijdel ik geef het toe.. vind ook nog steeds dat mijn mede mens er recht op heeft dat ik er zo smakelijk mogelijk uitzie, ( dit zijn de woorden die ooit zijn uit gesproken door Hans van Willigenburg.. geloof me een onsmakkelijker man is er niet  om te zien.. hieronder straks een plaatje van hem) dus ja wat moet ik. ik heb dus besloten om het niet te doen... want 600 euro vind ik en smak geld en wie weet hoe lang ik nog met mijn tanden kan doen voordat ik aan het gebid moet.. en dan kan ik altijd nog mooie witte tanden krijgen. Echter het mooie vind ik nog, kennelijk vond Groupon het zo jammer dat het niet lukken wilde dat ze me dus het aankoop bedrag 2 keer terug hebben betaald... dus daarvoor kan ik nu extra veel middeltjes kopen om te proberen mijn tanden witter te krijgen. Het laatste wat ik heb gekocht op dit gebied is een witte lak die je tanden meteen witter er uit laten zien... maar ook dit geeft niet het effect wel het effect van dat je hele stroeve tanden hebt.... dus we gaan verder op de speurtocht naar witte tanden..... je moet toch een doel hebben tenslotte in je leven

1 opmerking:

  1. Ik heb Hans van Willigenburg ontmoet en het is een heel aardige man!

    BeantwoordenVerwijderen