donderdag 3 mei 2012

dagje Welnes op zijn harry's

nee geen zwaluwhoeve, al heb ik wel twee bonnen liggen voor de sauna van de Zwaluwhoeve maar kom er niet aan toe op de een of andere manier.. ik heb ze gewonnen via de vriendenlotterij.. dus ik kan mijn lol er mee op denk ik steeds...  moet nog steeds een keer gaan maar moet nog iemand vinden die mee wil en tevens moet ik tijd hebben maar heb tot december 2012 dus dat komt wel goed ergens..
Maar gisteren dus een Welnes dagje gemaakt voor mezelf, eerst heel heel lang in bed gelegen.. gewoon lekker liggen, wat lezen, wat tv kijken, wat lezen, wat dommelen weer wat lezen etc.. gewoon doen alsof je niets moet.... en dat hoeft ook niet tenslotte.. daarna lekker naar de sportschool gegaan, hoefde alleen maar cardio te doen dus dat scheelt een hele hoop,  dat scheelt in tijd en ook in gedoe vind ik altijd.. dus ik heb het lekker rustig aan gedaan, daarna uitgebreid onder de zonnenbank.. want ja je moet er soms wel wat voor doen als je er goddelijk uit wilt blijven zien.. en een beetje kleur doet wonderen.... daarna heb ik het kadootje aan mezelf wat ik me 1 keer per maand kado doe weer gegeven, ik laat me dan masseren en dat is heerlijk relaxt en ontspannen... gewoon lekker liggen en alle spieren weer losmaken en los laten komen.. heerlijk.... na ongeveer 5 uur uit huis te zijn geweest, wegens de sport de zonnenbank en de massage, lekker weer naar huis waar ik me weer lekker in een huisentuinfrobbelpakje heb gestoken om daarna niets meer te hoeven, een heerlijke licht verteerbare maaltijd gemaakt. Lekker in bed gelegen en naar een prachtige film gekeken, daarna lekker nog een keer uitgebreid in bad met welriekende olieeen... heel erg tutttig een maskertje op mijn gezicht, mijn haren gedaan, weer in de kleur.. etc.. gewoon lekker genieten op de woensdag  die eindigde met een donderbui van jewelste maar toch....ik heb genoten en ben totaal ontspannen laat de donder en de bliksem en de donderende donderdag maar komen ik ben er klaar voo....

1 opmerking: