zondag 27 mei 2012

hd recorder

Aangezien ik ook graag mee ga in de tijd en met mijn tijd, heb ik eindelijk ook  maar besloten om de hd recorder van ziggo aan te schaffen.. Volgens de aanbieding was dit zo simpel te installeren dat zelfs de grootste sukkel en a-techneut dit kan.. maar je kan voor 60 euro extra een monteur laten komen voor de echte kneuzen.. en daar zit nou de kneep.. ik wil niet als sukkel, als kneus als a-techneut te boek staan dus ik heb heel stoer de hd recorder besteld zonder hulp van de monteur.. Ik voelde me bijzonder goed totdat de doos met inhoud kwam.Kijk het aannemen van de doos is geen kunt, ik doe dat, ik lach lief zeg bedankt en loop naar boven om de doos in mijn kamer te zetten en dan te bedenken die haal ik open... en ga aan de slag.. ik open de doos en zie tot mijn grote verbazing een hoop spullen en dingen die ik niet snap.. zeker dat doosje dat er in zit met een metaal achtig iets waar je wat mee moet maar wat?
Kortom dat is al een lastige... maar we gaan verder want ik ben geen kneus, of een sukkel of a-technisch, denk ik nog.. ik ga opzoek naar een duidelijke omschrijving van wat ik moet.. en ja hoor daar zijn de zo beruchte heldere schemas... die ik dus dan echt niet meer snap



en dit moet ik snappen... ik kijk, en kijk en besef des te meer. dat ik maar naar de tatoo shop moet om niet alleen a-technisch, sukkel en kneus op mijn voorhoofd te laten tatoeren maar ook de zin.. hoogmoet komt ten val.. en ik viel heel heel hard.. dat kan ik wel zeggen,.. maar goed dan moet je toch iets doen want 199 euro is niet niks en je koopt het niet om het in je kamer te zetten als versiering.. zo mooi is hij nou ook weer niet vormgegeven... dus goede raad is duur maar hij komt...Ik heb gewoon vriend Mike gebeld met de vraag of hij tijd heeft en of hij me wil komen helpen, en hij kon al meteen, hij is geen kneus, hij is geen sukkel en hij is zeker niet a-technisch.. dus hij heeft het aangesloten. Ik kijk met de grootste verbazing hoe hij heel simpel gewoon ff een kastje van de muur haalt en daarna al fluitend even iets vervangt, het even aansluit, dan even heel simpel een snoertje aansluit, dan naar de tv loopt, met het zelfde gemakt wat aan de snoertjes rommelt, en dan nog simpelder even wat extra doet zodat ook meteen mijn dvd speler aangesloten is en ik niet steeds stekkers hoef te veranderen als ik film wil kijken op mijn tv.. kortom hij is mijn superheld en ik heb alleen maar bewondering voor hem dat hij dit kan... ik heb hem heel nederig heel erg bedankt... en ik moet zeggen ik vind het geweldig dat hij dit kan.. zo goed en zo heerlijk... ik ging daarna meteen fluitend naar mijn balkon en kan nu dus programmas opnemen die ik wil zien, ik kan ze terug zien als ik het wil.. ik kan zomaar onder een programma weglopen en daarna gaat hij verder als ik dat wil
en ik kan zomaar geen tv kijken als ik dat niet wil.. want alles wat ik zou willen zien kan ik of terugkijken of opnemen of wat dan ook.. heerlijk toch. Gisteren voor het eerst zitten te kijken naar een opgenomen programma en het is wonderlijk als je ontdekt dat dat zomaar kan

1 opmerking: