vrijdag 25 mei 2012

joan...indiana joan....

IK weet het ik was er vast van overtuigd dat dit het niet had moeten zijn, niet die indiaan met dit lied... maar Rafaella met Chocolatte.. en dat vind ik nog steeds.. maar toch... ergens ben ik Joan gaan waarderen, ik heb haar bij vlagen gevolgd op de computer bij het dagjournaal van het songfestival... en ik heb gekeken naar de voorstukjes voor het songefestival... en ze heeft toch ergens mij hart geraakt en aangeraakt, wat een heerlijk mens. Vreselijk lief en ook ondanks dat ze niet bij de finale is gekomen toch blijft ze stralen.. ze heeft humor en lacht.. de stukjes die ik heb gezien de afgelopen week, heeft me wel doen beseffen dat ze vooral door haar charme en haar warmte indruk maakt.. Haar melanie achtige zang is prachtig maar toch.. ik vond en vind het nog steeds geen nummer voor het songfestival.. amar goed zoals ik al eerder schreef ik ben geen kenner.. ik ga nog steeds voor Chocolate...
Vanavond bij vriend Frans samen kijken naar het songfestival, op belgie, omdat Frans Jan Smith niet trekt.. en ik moet zeggen na zijn opmerking dat hij toch meer stemmen had verwacht vanuit de turkse hoek omdat Joan toch wel half turks is.. ben ik ook wel een beetje klaar ermee.. ben wel benieuwd waar ze is terecht gekomen en hoeveel punten ze uiteindelijk heeft gehaald. Ik moet ook bekennen dat ik haar stem niet zo tot zijn recht vond komen. het was vaag en niet zo mooi als ik het kende van de overgeproduceerde versie.. maar toch.. het is en blijft jammer daarom nu nog maar even een keer
joan met you en me en ik zal melanie er achter zetten zodat jullie de stemmen kunnen vergelijken





2 opmerkingen:

  1. Schat, lieverd, kind, de foto van Melanie is niet DE Melanie Kafka uit de jaren 60, maar Melanie C van de Spice Girls.
    We hebben een grote Turkse vedette de toegang tot ons land geweigerd, daarom zal Turkije weinig punten overhebben voor Joan.

    BeantwoordenVerwijderen