donderdag 31 mei 2012

o o o o o o Den Haag

Vanavond zou ik naar een heftige leuke dag op school met vrienden eten in het prachtige Den Haag, al moet ik zeggen na vanavond is het prachtige  wel erg vervaagd... Al weken verheug ik me op dit etentje, we zouden Tapas gaan eten in het restaurant van een groot keten om zo in de diverse restaurant een vergelijkend warenonderzoek te doen.. zeg maar een soort van ontdekken van de verschillen in de mac donalds die overal zijn.. maar goed. Ik zat al keurig om half 6 in de auto, omdat ik op file reken, en dus meteen vanuit de sportschool naar Den Haag.Naar de beroemde weg Geest.. waar de torenparkeergarage staat om daar te parkeren.Onderweg nog snel even geld gepint op de beroemde boulevard van zoeterwoude. Wilde daar mijn pinpas opladen maar die werd niet begrepen.. maar goed dus verder naar Den Haag waar ik om 19.00 werd verwacht.. dus tijd genoeg toch.. ik de tom tom aan en gaan met die ka....Heerlijke rit gehad met wel heel veel regen maar dat kon de pret niet drukken.. ik begreep Tom en ik wist ik kom er.. nou nee dus.... de tom geeft aan, ga hier links.. (even voor de duidelijkheid mijn tomtom is voorzien van de nieuwste navigatie), en ja hoor daar begint de ellende.. er staan paaltjes... dus dan maar snel rechts... en halverwege de weg begrijpt tom dat ik verkeerd zit en dus indien mogelijk omkeren.. op een 1 richtingsweg... dus verder maar door toeren, wederom weet tom na speuren de weg te vinden en zegt heel braaf ga over 100 meter rechts.. en dat wil ik dus doen. richting aanwijzer uit.. en ja hoor verboden in te rijden... dus maar weer rechtdoor, opgehouden door een man met een auto die midden op de weg stopt, uitstapt. nog een keer in de auto stapt, er weer uit stapt en dan zomaar ineens verdwijnt om weer terug te komen en dan weg te rijden.. maar dat ga ik ook niet begrijpen dat is duidelijk.. dus ik ga verder en ja hoor tom zegt. ga links en ja also de duvel er mee speelt paaltjes... ze zijn wel erg leuk en schattig verlicht maar toch.. ik wil die weg in.. kortom een andere straat invullen en daar gaan we, dwars door de chineze wijk en komen uit op een weg waar ik zowaar mag rijden maar tom begrijpt het te laat stuurt me links en na 10 meter komt de geweldige opmerking indien mogelijk keer om...Goede raad is duur. want inmiddels wil die liter water van de sportschool ook graag eruit.. en drukt behoorlijk op mijn blaas... maar we gaan verder..en ja hoor tom heeft het ook weer opgepakt.. ik mag weer afslaan en na 100 meter een doodlopende weg.. dus... ik bellen naar die vrienden , die me echt met alle liefde proberen te helpen dat ik er kom. Ik heb diverse straatnamen in gevoerd, maar steeds als tom zei ga links stond er een paal of ik mocht er niet in of wat dan ook. kortom na een uur zoeken  en ik inmiddels zonder dat ik het wist alweer op de grote weg was, heb ik maar gezegd dat ik naar huis ging, ik was het zat dat gedoe.. kan het niet vinden en het is geen betaalde opdracht, en hoe jammer ik het ook vind dat ik niet kon komen het is niet anders... soms moet je dan maar gewoon kiezen voor jezelf en zeggen laat maar... ik ga lekker thuis aan de tapas. in de vorm van soep, beschuit met kaas en een heerlijke macaronie schotel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten