zondag 13 mei 2012

Boer zoekt....

Ik weet niet wat me overkomt... ineens twee mensen, die mij heel dierbaar zijn, begrijpen kennelijk niet dat ik gewoon gelukkig ben zo als singel. dat ik mijn dingen heb die ik doe, dat ik geniet en dat ik mijn leven inricht zoals ik wil.. een nee ik zoek niet ik ben niet op zoek en ik hoef niet en als het niet komt is het ook prima.. als het wel komt wil ik eerst nog even goed nadenken... want ik ben stomweg heel gelukkig in mijn eentje als mezelf... De gedachten van de medemensen, die mij heel dierbaar zijn, is vreselijk lief.. ze willen zo graag dat ik iemand leer kennen die mij dan zal raken en die mij gelukkig maakt.. Ik denk dat ik dan toch anders in het leven sta, want ik ben in mijn eentje gelukkig mede omdat ik een schat van lieve en dierbare vrienden om me heen heb verzammeld die er zijn als ik ze nodig heb, die me opvangen als ik het even niet zie zitten en die me nemen zoals ik ben... Helaas hier komt toch iets om de hoek kijken die ik niet had verwacht..... want....ik werd zondagavond 2 keer benaderd omdat het programma Boer zoekt vrouw.. ineens een man zit die een man zoekt, en al mijn dierbaren denken meteen dit is hem..de man voor Harry.... dit is de man waar hij gelukkig mee gaat worden.... Maar men vergeet 1 ding.. ik wil niet. ik ben te gezellig in mijn eentje.. ik voel me lekker zoals het nu gaat en ik dop gewoon mijn eigen boontjes en het komt wel zoals het komen moet.. Dus lieve dierbare lezers en vrienden.. stop met het koppelgedrag.. laat het komen zoals het op mijn pad komt.. en ondanks dat de hele maatschappij nog steeds gericht is op dat je met een twee tal moet zijn... dat blijkt wel met het boeken van hotelkamers... dat blijkt wel met uit eten gaan, of naar de bios of gewoon uit.. in je eentje is het lastiger maar wel uitdagender.. eigenlijk kan ik iedereen aanraden om toch gewoon maar in hun eentje te gaan leven want het is stiekem erg leuk,... tenminste als je vrienden hebt die van je houden... en je jezelf kan vermaken.
Ooit zal ik nog een betoog gaan houden over hoe leuk het alleen zijn kan zijn als je het goed aanpakt maar nu even niet. Moet wel even zeggen dat ik wel even gekeken heb op uitzendinggemist.nl en de boeren heb bekeken.. en om eerlijk te zijn... ik ben afgegaan op wat ik leuk vond.. en ja als je de oogst van dit jaar ziet, is hij wel een van de beteren..... maar nogmaals.. wat moet ik met een man... laat staan iemand die veel wandeld....  doe maar niet.. ik ben teveel stadsmens geloof ik..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten