vrijdag 31 maart 2023

Fire country (serie)

  

Sinds een paar weken volg ik deze geweldige serie.. aangezien mijn collega die bij de brandweer is, inmiddels een andere baan heeft gevonden waar hij ook kan floreren, en ook met verve doet, dacht ik kom laat ik deze serie eens kijken, en ik moet zeggen ik ben verslaafd. wat een heerlijke serie.. het gaat over een groep gedetineerden die de brandweer helpen met bestrijden van branden in de bossen en in de buurt.

Slechte keuzes maken nog geen slechte man. Dat is tenminste wat Bode Donavan te horen heeft gekregen. Halverwege een periode van vijf jaar in de gevangenis probeert hij zichzelf er ook van te overtuigen. Hij krijgt de kans om het te bewijzen door zich aan te melden voor een onconventioneel programma voor vrijlating uit de gevangenis: in ruil voor strafvermindering worden veroordeelden gekoppeld aan brandweerlieden die de bosbranden in Noord-Californië bestrijden. De hitte stijgt wanneer Bode wordt toegewezen aan het programma in zijn landelijke woonplaats, de plaats waar al zijn problemen begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten