vrijdag 3 maart 2023

de lettergrabbelton (week 36)

Droefheid maakt je ziel langzaam ziek

Helft jongeren heeft wel eens onveilige seks
zolang ze het met die andere helft doen
is er niets aan de hand.

Appel
Een appel per dag kan iedereen op afstand houden als
je hem hard genoeg gooit

Wat juist of niet juist is, kan niet 
door de mens worden bepaald

Als ik niet werk, dan ben ik bezig
met mijn hobby en dat is mijn werk

straining
Sometimes i can hear my bones straining under the
weight of all lives im not living
(Extremely loud and incredibly close)

Een goede daad is even discreet als liefdevol

Copied 
if you want to be orginal be ready to be copied
(Coco Chanel)

Best verwarrend zon raadselgevend referendum

In de stof kunnen we ver van elkaar zijn
in de geest zijn we samen

ik vind je seksueel geaard

Zielen
Eerst regenen dan wind, berg uw zeilen zeer gezwind
Eerst wind dan regen, dan kunnen uw zeilen er wel tegen

Zon is mooi, maar regen is ook mooi

als je een lange adem hebt, zorg dan dat ie goed ruikt

Maan
Mik op de maan, zelfs als je mist zul je tussen de
sterren belanden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten