vrijdag 17 maart 2023

Bospark,, restaurant op school


 Afgelopen donderdagavond uit eten geweest met Hilde mijn collega drama in ons restaurant.

Van te voren had ik een studiemiddag/ ontwikkelmiddag, dus ik heb behoorlijk ontwikkeld, maar ook vreselijk gelachen met elkaar.Prachtig

Daarna kon ik kiezen of naar huis of toch maar gewoon op school blijven. Ik had nog wat na te kijken en tevens kon ik dan mooi even onze theekoppen schoonmaken, die vol zaten met theeaanslag, dus dat heb ik ook meteen even gedaan. 

Rond half 6 kwam Hilde mijn lokaal in en dat is meteen feest, we hebben meteen wat te praten en hebben lol samen. 

Dus wij naar het restaurant waar we meteen door Laura welkom werden geheten, we konden op onze vertrouwde plek zitten, helemaal leuk.

We kregen als voorgerecht championsoep, met een broodje dip. daarna kreeg ik een groente curry met platbrood wat gemaakt was met roomkaas, heerlijk en natuurlijk de garnituur van appelmoes, salade en frietjes. heerlijk,

Als toetje kregen we een notentaartje met ijs en slagroom en verschillende soort cremes en kruimels van iets. maar het was erg lekker allemaal.

Helaas was de koffiemachine stuk dus konden we helaas geen thee of koffie drinken dus we konden naar huis om 20.00 wat ook wel lekker was na zon lange dag voor mij

Het was zoals altijd een warm bad in het restaurant van school en genieten en heerlijk eten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten